22. 3. 2013

... A Currant Affair ...

Hellou. Prešlo veľa času. Zlomila som viacero imaginárnych vecí. Zažila množstvo skvelých zážitkov. Skoro si našla prácu (uvidíme). Dostala niekoľko fakt dobrých nápadov. Odfotila málo fotiek, ale aj tak som neprišla na to, akým smerom sa tuto idem uberať. Mojou predstavou pri zakladaní blogu nebolo to, čo tu ponúkam. Úprimne pýtať sa známych na to, aby mi spravili pár fotiek vonku mi príde celkom otravné (pre nich) a to mi kazí veškerú zábavu. Mať tak samostatne fungujúci senzor, ktorý by to dokázal. Mám čo ponúknuť, ale potrebujem nájsť spôsob ako to docieliť. Zatiaľ však tápajme v blogu bez presne určenej identity spolu :) tu je ale aspoň niečo na oživenie + môj tumblr, kam budem postupne pridávať len fotky tohto typu - tak ak chcete sledujte Click ...

Každopádne by som rada vedela aké príspevky sa vám na mojom blogu páčili najviac a aký typy článkov mám pridať :)





21 komentárov:

  1. To jsou krásné fotky, vypadáš na nich jak dáma z 80. let 19. století!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) to ale nie som ja ...

      Odstrániť
    2. aha:D ale podle profilové fotky bych to klidně řekla:-)

      Odstrániť
  2. Fakt pěkné fotky:) tvůj tumblr budu určo sledovat:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. moc pekné fotky a už ta aj sledujem na tumblr :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nice blog. Would you like to follow each other? Let me know. Have a nice day. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ahoj. nasla si riesenie blogovych problemov? fungujes este? dufam ze ano :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasné jasné fungujem, len sa musím rozbehnúť :)

      Odstrániť
  6. beautiful

    xx

    check out my new blog:
    skadiida.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. woow :3 milujem spojenie tychto farieb
    http://ivanavanilla.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. skvele fotky! a co sa tyka toho fotenia-ze prosit ludi aby ti robili fotky poznam. osobne som sa nato doslova vykaslala a foti ma moja kamaratka ked s nou som alebo potom so sikovnymi fotografmi s kym sa dohodnem. predtym som davala fotak do ruk sestre, mamine a inym co s nim moc ani nevedeli narabat. na mojom blogu som si teraz konecne stanovila co tam chcem mat a outfity su len malou castou, nepridavam ich kazdy den :) rozhodla som sa pre kvalitu nad kvantitu co sa toho tyka. ked som si citala tvoj text uplne som sa v nom nasla, ze ake trouble som mala aj ja predtym :) dufam ze si najdes to o co by si sa chcela delit s ostatnymi na tvojom blogu.
    sorry za dlhyyy koment

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tá čelenka sa k copu absolútne nehodí

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ta čelenka či veniec no krasa <3 <3 !!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. These are actually wonderful ideas in regarding blogging.
    You have touched some ood things here. Any way keep uup wrinting.


    Look into my web blog ...

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Wow, this article is fastidious, my yyounger sister is
    analyzing these things, therefore I am going to tell her.

    my website; tulsa carpet cleaning

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Hello my friend! I want to say that this
    article is awesome, great written and include almost
    all vital infos. I'd like to look extra posts like this
    .

    OdpovedaťOdstrániť